Przed Tronem Boga (Before the Throne of God Above)

Przed tronem Boga wysoko tam
Mocną,doskonałą obronę mam
Wielkiego Arcykapłana, który zwie się Miłość
Który wiecznie żyje i oręduje za mną

Imię me na rękach Jego wyryte jest
Imię me na Jego sercu wypisane jest
Wiem, że kiedy w Niebie oręduje za mną On
Żaden język nie może namówić mnie do odejścia stąd
Żaden język nie może namówić mnie do odejścia stąd

Kiedy Szatan kusi do rozpaczy mnie
I bezustannie mówi mi o winie w sercu mym
Do góry wznoszę wzrok i widzę Go tam,
Tego, co zmył mój wszelki grzech

Dlatego, że bezgrzeszny Zbawiciel umarł [za mnie]
Mój grzeszny duch wyzwolony jest
Bo Boża sprawiedliwość wypełniona jest
Gdy patrzę na tego, który przebaczył mi
Gdy patrzę na tego, który przebaczył mi

Spójrz na Niego, zmartwychwstały Baranek,
Nieskazitelna sprawiedliwość ma
Wielki, niezmienny Pan „Ja Jestem”
Król chwały i łaski

Ponieważ jestem jedno z Nim, nie mogę umrzeć
Moja dusza przez Jego krew nabyta jest
Życie me ukryte z Chrystusem na wysokościach trwa
Z Chrystusem, Zbawicielem i Bogiem mym /2X

Skomentuj

