Bentley Todd i Great Florida Revival

Todd Bentley – gwiazda Wielkiego Przebudzenia na Florydzie. Ogłoszony jako apostoł Nowej Reformacji. Jest on promowany przez wiele kościołów zielonoświątkowych. Kim jest naprawdę? Posłuchajmy jego własnych słów aby się o tym przekonać.

Myślę, dlaczego teraz moc boża nie działa, a on [bóg] powiedział: „Jest tak dlatego, że nie kopnąłeś tej kobiety w twarz.” I była tam starsza kobieta modląca się przed sceną i duch święty przyszedł na mnie i dar wiary przyszedł na mnie i powiedział mi: „kopnij ją w twarz… twoim butem motocyklowym.” Podszedłem bliżej i zrobiłem coś takiego [demonstruje kopnięcie] BĘC i mój but uderzył jej nos i padła ona pod mocą bożą.

Skoczyłem na niego i miałem już dogodną pozycję… i coś zstąpiło na mnie i zamiast łomotać go, pochwyciłem go za szyję i zacząłem do dusić [demonstruje gwałtowne ruchy duszenia] i krzyczałem: “Wyjdź z niego diable… wyjdź z niego diable!”

Byłem także na innym spotkaniu i zawołałem pewnego chińskiego faceta i nagle zacząłem zbiegać do niego ze sceny i uderzyłem tego gościa tak mocno, że odleciał na metr czy dwa – upadł na ziemię a jego ząb wyleciał prosto z jego ust.

Najsmutniejsze z tego wszystkiego jest to, że audiencja nie tylko nie krzyczy: „Precz z tym szarlatanem!” Ale jeszcze dobrze się bawi gdy słyszy jak Bentley krzywdzi ludzi i bije mu brawo za każdą jego „cudotwórczą” opowieść.

9 komentarzy

  1. Marlena said,

    Sierpień 26, 2009 @ 6:47 pm

    Mam wrażenie, ze szatan osobiście stoi przy mikrofonie, szyderczo śmieje się Bogu w twarz a lud spragniony Boga kopie w zęby:((( To nie jest nawet smutne, to jest przerażające…Osobiście dałam się namówić na wyjazd do Benny Hinna, zaraz po nawróceniu, z ciężko chorym dzieckiem i przeżyłam tam własne ogromne rozczarowanie chrześcijaństwem (na pewno nie tym, że mój syn nie został uzdrowiony, wręcz dziękuję Panu, że nie dopuścił do uzdrowienia w tamtym miejscu, używając tego człowieka), ale ten „człowiek” pobił nawet Benny Hinna. Czy jeśli powiem, że ten Harleyowiec to demon, znów usłyszę, że obrażam Bożego proroka i ściągam na siebie gniew Boży, tak jak to było, kiedy wyraziłam swój gniew na stosowane przez Benny Hinna techniki psychomanipulacyjne, zastosowane do zbierania pieniędzy? Nie sądzę. I dziękuję Panu Bogu, że dziś widzę wyraźniej

  2. On przekorny said,

    Październik 12, 2010 @ 6:12 am

    to nic nowego u charyzmaykow

  3. Andrzej said,

    Październik 17, 2016 @ 12:39 am

    Witajcie, a co ja mam zrobić z darem języków, który otrzymałem od Boga, a który służy mi ku zbudowaniu samego siebie.
    Biblia TAK MÓWI, a wy,że tego nie ma. Skoro nie ma, to dlaczego Bóg mi dał? Nikt mnie bowiem nie rozumie, a ja w mocy ducha rzeczy tajemne wygłaszam. Bo jeśli się modlę mówiąc językami, duch mój się modli,ale rozum mój tego nie przyswaja.

  4. Andrzej said,

    Październik 17, 2016 @ 12:42 am

    Witajcie. A ja otrzymałem od Boga dar języków,a mówicie,że nie ma. To kogo mam słuchać? Boga czy ludzi?

  5. purytanin said,

    Listopad 9, 2016 @ 12:49 am

    Witaj Andrzeju. Radzę zastanowić się czy dar, który otrzymałeś, pochodzi od Boga. Bo w wielu religiach niechrześcijańskich również występują języki. Języki w Biblii były ZROZUMIAŁE i służyły jako znak dla niewierzących.

  6. Andrzej said,

    Listopad 9, 2016 @ 2:01 pm

    Mówisz, że były zrozumiałe?Hmm. Te w dzień Pięćdziesiątnicy oczywiście tak.
    Ale jest też dar języków niezrozumiałych. Ja się zastanawiam, jak niektórzy czytają Boże Słowo, że tego nie widzą? Proszę otwórz 1 Kor. 14 rozdział, 2 werset i powiedz mi, czy to był zrozumiały dar języków?
    Zacytuję: Bo kto językami mówi, nie dla ludzi mówi, lecz dla Boga; nikt go bowiem nie rozumie, a on w mocy ducha rzeczy tajemne wygłasza.
    Oczywiście jest tez dar tłumaczenia języków,gdzie wtedy może stac się zrozumiały.Ale nie o tym teraz mowimy.Apostoł Paweł mówi, że jeśli w zbirze nie ma tego, co ma dar wykładania języków, to ci ktrzy się modlą na językach NIECH MÓWIĄ SAMYM SOBIE I BOGU(1 Kor 14, 28)

    Więc drogi purytaninie, czy nie znasz tych słów Biblii?
    Czy to nie jest wyraźnie napisane, że ten dar języków jest NIEZROZUMIAŁY DLA LUDZI?
    Odpowiesz mi , jaki jest Wasz problem,że nie widzicie tych słów w Biblii?

  7. Andrzej said,

    Listopad 9, 2016 @ 2:02 pm

    Mówisz, że były zrozumiałe?Hmm. Te w dzień Pięćdziesiątnicy oczywiście tak.
    Ale jest też dar języków niezrozumiałych. Ja się zastanawiam, jak niektórzy czytają Boże Słowo, że tego nie widzą? Proszę otwórz 1 Kor. 14 rozdział, 2 werset i powiedz mi, czy to był zrozumiały dar języków?
    Zacytuję: Bo kto językami mówi, nie dla ludzi mówi, lecz dla Boga; nikt go bowiem nie rozumie, a on w mocy ducha rzeczy tajemne wygłasza.
    Oczywiście jest tez dar tłumaczenia języków,gdzie wtedy może stac się zrozumiały.Ale nie o tym teraz mowimy.Apostoł Paweł mówi, że jeśli w zbirze nie ma tego, co ma dar wykładania języków, to ci ktrzy się modlą na językach NIECH MÓWIĄ SAMYM SOBIE I BOGU(1 Kor 14, 28)

    Więc drogi purytaninie, czy nie znasz tych słów Biblii?
    Czy to nie jest wyraźnie napisane, że ten dar języków jest NIEZROZUMIAŁY DLA LUDZI?
    Odpowiesz mi , jaki jest Wasz problem,że nie widzicie tych słów w Biblii?

  8. ana said,

    Listopad 24, 2016 @ 8:06 pm

    Mam pytanie do autora bloga czy wierzy w dary uzdrawiania? Jeśli tak to w jaki sposób.

  9. purytanin said,

    Luty 6, 2017 @ 11:25 pm

    Wierzę w uzdrawianie, nie wierzę w dar uzdrawiania. Po szczegóły polecam książkę „Charyzmarycy” Johna MacArthura: https://charyzmatycy.wordpress.com/


Skomentuj

