Ten kraj jest mój (This land is mine)

Ten kraj jest mój, Bóg dał ten kraj dla mnie
Dzielny, prastary kraj dla mnie
Gdy o świcie patrzę na wzgórza i doliny
Widzę kraj gdzie dzieci mogą wolne być
Więc weź rękę mą i idź w tym kraju ze mną
I idź w tym cudnym kraju ze mną

Chociaż jestem człowiekiem, kiedy jesteś po stronie mej
Z pomocą Bożą, wiem, że mogę silnym być
Więc weź rękę mą i idź w tym kraju ze mną
I idź w tym złotym kraju ze mną
Chociaż jestem człowiekiem, kiedy jesteś po stronie mej
Z pomocą Bożą, wiem, że mogę silnym być

Aby uczynić kraj naszym
Jeśli przyjdzie walczyć, będę walczyć
By uczynić kraj ten domem naszym
Do śmierci mej, ten kraj jest mój

2 Komentarze

  1. jon said,

    Kwiecień 16, 2010 @ 7:23 pm

    o jakim kraju mowa?

  2. purytanin said,

    Kwiecień 16, 2010 @ 8:27 pm

    Jest tu mowa o wejściu Izraelitów do Ziemi Obiecanej,


Skomentuj

