Walentynki z Jezusem

Walentynki to czas, w którym słowo „miłość” pada nazbyt często. Ludzie twierdzą, że się zakochują, miłość jest dla nich sensem życia. Czy tak powinno być? Czy osoba, którą być może Bóg przygotował dla mnie by została moją żoną powinna być sensem mojego życia? Absolutnie nie. Dobrze jest mieć pomoc w postaci żony, nie jest dobrze człowiekowi być samemu. Są to prawdy biblijne. Dobrze mieć kogoś kogo można kochać i być kochanym, za kogo można chętnie oddać swe życie. Ale zbyt duże przywiązywanie uwagi do tego czy zbuduję szczęśliwy związek może stać się dla mnie bożkiem. Abym się tego ustrzegł, oraz, aby czytelnicy nie wpadli w tę pułapkę napisałem wiersz, który mam nadzieje przypomni nam co musi być sensem naszego życia:

Kochamy Chrystusa
I Bóg nas kocha
Czy można większej
Pragnąć rzeczy?

Ludzie kochają siebie
I się nawzajem
Ale nas łączy
prawdziwa miłość

Ta, która porzuciła
niebiańskie honory,
By móc okazać
Miłość, której
Nie ogarnie
wszechświat cały

Panie, spraw aby
Osoby, które na mej
Drodze stawiasz
Nie przysłaniały mi
Nigdy Jezusa,
Lecz pobudzały
Do miłości wzajemnej
I wielbienia Ciebie

1 komentarz

  1. waldek said,

    Luty 15, 2010 @ 9:12 pm

    Piękny wiersz.


Skomentuj

