Nigdy Go nie wypuszczę! (Charles Spurgeon)

 

„Znalazłam tego, którego kocha moja dusza, uchwyciłam go i nie puszczę” Pieśń Salomona 3,4

Czy Chrystus przyjmuje nas, kiedy do Niego przychodzimy bez względu na naszą przeszłą grzeszność? Czy nigdy nas nie upomina za szukanie schronienia gdzieś indziej? I czy nie ma na ziemi takiego jak On? Czy jest On najlepszym z całego dobra, najpiękniejszym z pięknych? O, zatem chwalmy Go! Córki Jeruzalemu, wywyższajcie Go na tamburynie i na harfie! Precz z waszymi bożkami, wywyższajcie Pana Jezusa. Niech standardy przepychu i dumy zostaną zdeptane, niech krzyż Jezusa, który jest pogardzany i wyszydzany na świecie, zostanie wyniesiony wysoko. O niech tron salomonowy z kości słoniowej zostanie na zawsze wyniesiony wysoko, a moja dusza niech siedzi u jego podnóżka i niech całuje Jego stopy i niech je myje swoimi łzami. O, jak cenny jest Chrystus! Jak to możliwe, że ja tak mało o Nim myślałem? Jak to możliwe, że mogę wszędzie szukać radości i pocieszenia, kiedy On jest tak pełny, tak bogaty i dający takie zadowolenie. Wierzący człowieku, uczyń przymierze ze swoim sercem, że nigdy nie odejdziesz od Niego i poproś Boga, by On je zatwierdził. Poproś Go, aby uczynił ciebie jak sygnet na swoim palcu i jak bransoleta na swoim ramieniu. Poproś Go, by uwiązał ciebie wokół Niego, jak oblubienica, która dekoruje siebie ozdobami, i jak oblubieniec, który nakłada swoje klejnoty. Chciałbym żyć w sercu Chrystusa; moja dusza chciałaby na wieczność pozostać w szczelinie tej skały. Wróbel uczynił sobie domek, a jaskółka uwiła sobie gniazdo, gdzie będzie mogła trzymać swoje pisklęta. Takimi są Twoje ołtarze, o Panie zastępów, mój Królu i mój Boże; dlatego ja również chciałbym uczynić sobie moje gniazdo, mój dom w Tobie. Oby nigdy moja dusza, niczym gołąb, nie chciała znowu od Ciebie odejść, ale obym uczynił sobie gniazdo obok Ciebie, Jezu, mój prawdziwy i jedyny odpoczynku.
Kiedy znajduję cennego Pana swego
Moje serce do Niego lgnie
Przywiązuję go sznurami miłości
Trzymam Go i nigdy już nie wypuszczę

Skomentuj

